Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Met een interview maak je informatie persoonlijk en toegankelijk. Je kunt interviews gebruiken om  je medewerkers op een levendige manier te informeren. Maar ook om op een overtuigende manier je kennis te tonen en te delen met (potentiële) klanten, bijvoorbeeld via een blog of een advertorial. Een interview met een goede klant levert een mooi klanttestimonial op, een interview met die ene speciale persoon inspireert je publiek. 

Welk interview je ook nodig hebt, ik regel het graag voor je. Van de afspraak met de geïnterviewde en het formuleren van relevante vragen tot de uitwerking van het gesprek in een interessant verhaal dat je direct kunt publiceren.

Hoe regel je een interview?

  • Jij geeft aan wie je wilt interviewen en voor welk doel/publiek.
  • Samen formuleren we de belangrijkste vragen.
  • Ik plan een afspraak met de te interviewen persoon,
  • Ik voer het gesprek, telefonisch of op locatie, en werk dat uit in een concept-artikel dat ik eerst aan de geïnterviewde en daarna aan jou voorleg.
  • Eventuele aanpassingen worden verwerkt, waarna ik het definitieve artikel oplever.
  • Heb je ook foto’s nodig? Desgewenst schakel ik een fotograaf in.
  • Wil je liever een interview voor een videoreportage? Ook dat kan! 

TIP: denk ook eens aan een dubbelinterview of een artikel op basis van meer interviews.

Wil jij binnenkort een interview publiceren? Neem gerust contact op, dan hoor je snel wat de mogelijkheden zijn.